ZASADY I WARUNKI 2018-09-11T10:28:22+00:00

Ogólne informacje:

Sprzedawca: Firma MB “TimberIN” (dalej zwana: “SPRZEDAWCĄ“)

POLSKA: https://www.baliaogrodowa.pl/
WIELKA BRYTANIA, SZKOCJA, IRLANDIA: http://www.woodenhottubsale.co.uk
NIEMCY, SZWAJCARIA, AUSTRIA: http://www.badetonneholz.de
FRANCJA, SZWAJCARIA: http://www.bainnordiques.fr
DANIA: http://www.vildmarksbadtre.dk
NIDERLANDY I BELGIA: http://www.hottubhouten.nl
NORWEGIA: http://www.badestampselges.com

Kod firmy: 302942267
Numery identyfikacji podatkowej VAT: 100007531114
Adres: Mickeviciaus str. 8 44312 Kaunas, Litauen
Telefon komórkowy / Viber (bezpłatnie): Albert: (00370) 61913266
Telefon komórkowy / Viber (bezpłatnie): Ruta: (00370) 69601967
E-mail: albertas@timberin.com
Otwarte: Poniedziałek – Piątek 8: 00-17: 00 (GMT +2: 00) – 7:00-16:00 (czasu polskiego)

Klient: osoba fizyczna lub firma chętna do zakupu produktu od SPRZEDAWCY. (Dalej zwana: “KLIENTEM“)

Towar / paczka: produkt oferowany przez SPRZEDAWCĘ.

Zasady płatności:

SPRZEDAWCA akceptuje wszystkie główne metody płatności, w tym przelew bankowy, karty kredytowe lub debetowe oraz bezpośrednie płatności PayPal. Jeśli towar jest dostarczany przez naszych własnych kierowców występuje też możliwość płatności gotówkowej. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji. Dodatkowe opłaty (jeśli występują), a mianowicie: konwersja (wymiana) walut dokonywana jest przez KLIENTA.

Dodatkowe opłaty nałożone przez PayPal, karty kredytowe lub debetowe są równomiernie pokrywane przez KLIENTA i SPRZEDAWCĘ

Kiedy umowa na towar pomiędzy klientem i sprzedawcą jest podpisana, klient uiszcza zaliczkę. Zwykle wymagane jest minimum 50% zaliczki przy zamówieniu dotyczącym któregokolwiek z naszych produktów. Gdy zaliczka zostanie uiszczona i potwierdzona przez sprzedawcę, towar jest realizowany zgodnie z zamówieniem, a gdy jest gotowy sprzedawca wysyła jego zdjęcie klientowi, który musi potwierdzić zgodność z oczekiwanymi przez niego wymaganiami. Po potwierdzeniu zgodności towaru klient dokonuje pozostałej płatności. W ciągu 7 dni od otrzymania pełnej kwoty przez sprzedawcę, jest on zobowiązany do dokonania pozostałych czynności i wysyłki paczki do klienta

Wszystkie ceny na naszych stronach internetowych podane są w EURO (€).

Dostawa:

SPRZEDAWCA organizuje dostawę i dostarcza towary do wszystkich krajów Europy i niektórych krajów spoza Europy, a mianowicie: do Wielkiej Brytanii, Irlandii, Szkocji, Francji, Niemiec, Szwajcarii, Austrii, Holandii, Belgii, Włoch, Danii, Norwegii, Szwecji i Polski.

Nie znalazłeś swojego kraju? Skontaktuj się z nami, a my zorganizujemy tam dostawę.

Dostawa odbywa się na ogół ciężarówką lub ciężarówką z odpowiednio dobraną naczepą. KLIENT musi upewnić się, że taka opcja wysyłki jest akceptowalna. Kierowcy będą pomocni, a czasem (jeśli to możliwe) pomogą rozładować towar i przenieść go do ostatecznego miejsca. Generalnie należy założyć, że rozładunek towarów odbywa się na ryzyko i odpowiedzialność KLIENTA. Zwykle paczka może zostać rozładowana przez 4-5 silnych mężczyzn. Jeśli nie jest to możliwe, KLIENT musi zorganizować wózek widłowy lub dźwig (w przypadku rozładunku sauny).

W przypadku jakichkolwiek znanych problemów z dostępem do miejsca rozładunku, KLIENT musi nas poinformować, zanim towary opuszczą naszą fabrykę, w przeciwnym razie KLIENT będzie odpowiedzialny za wszelkie problemy związane z transportem spowodowane przez te przyczyny lub przeszkody.

Termin dostawy jest zazwyczaj omawiany przed złożeniem zamówienia. Czas realizacji wynosi zwykle 4-5 tygodni.

Odpowiedzialność za przesyłkę pozostaje po stronie SPRZEDAWCY, dopóki ciężarówka nie dotrze na adres KLIENTA. Podczas transportu towary są ubezpieczone zgodnie z CMR (Konwencja o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów). Po dotarciu ciężarówki na adres KLIENTA, ryzyko związane z rozładunkiem jest po stronie KLIENTA, a SPRZEDAWCA nie będzie ponosił odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub zniszczenia z tym związane.

Polityka akceptacji i zwrotu:

Przed rozładunkiem towary muszą zostać sprawdzone. Wszelkie brakujące części lub zniszczenia spowodowane transportem muszą być ściśle opisane w dokumencie przewozowym (CMR), dokument musi zostać zeskanowany, a następnie przesłany do SPRZEDAWCY w ciągu 5 dni roboczych. Jeśli przesyłka nie spełnia twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami, a my rozwiążemy problemy. Jeżeli nie uda się nam rozwiązać problemów to akceptujemy zwrot i zwrot ceny produktu (kwota dostawy nie podlega zwrotowi), tylko jeśli produkt nie był używany w ciągu 14 dni roboczych (nie dotyczy firm). Przesyłka zwrotna musi być ściśle zapakowana (ustawiona pionowo na europaletach i spięta paskami z tworzywa sztucznego w przypadku bali z hydromasażem) tak jak przy dostawie. Koszty wysyłki w obie strony są w pełni pokrywane przez KLIENTA.

GWARANCJA:

Gwarancja: Klient otrzymuje specjalny formularz gwarancyjny w umowie podpisanej przez obie strony. Dokładne warunki gwarancji i warunki są wyjaśnione w umowie. Gwarancja rozpoczyna się od momentu uiszczenia przez KLIENTA pełnej płatności za TOWAR.

Produkty drewniane:

KLIENT akceptuje, że drewno jest materiałem naturalnym. Należy zauważyć, że drewno będzie miało własną unikatową teksturę m.in. ze względu na słoje i sęki, które będą się różnić, ponieważ produkt jest ręcznie robiony. Jako produkt naturalny drewno reaguje na zmiany warunków atmosferycznych (może się skurczyć lub rozszerzyć). Widoczne rozszczepienie drewna może wystąpić, gdy będzie się ono rozszerzać lub kurczyć w związku ze zmianami wilgotności i temperatury. Te wydarzenia są całkowicie normalne i naturalne. Należy zauważyć, że naturalne zmiany drewna nie wpływają na integralność drewna, w związku z czym podział lub pęknięcia nie są objęte żadną gwarancją.

Towar wysyłany przez SPRZEDAJĄCEGO jest produktem naturalnym i ręcznie wytwarzanym, dlatego od czasu do czasu mogą wystąpić niewielkie zmiany jego właściwości.

Jeżeli jakiekolwiek awarie są wyraźnie spowodowane przez SPRZEDAJĄCEGO (wyłącznie w przypadku usterek odnotowanych w dokumentach przewozowych (CMR) i tylko w ciągu 1 tygodnia użytkowania) i jeśli jest to możliwe, to KLIENT może znaleźć lokalnego serwisanta, SPRZEDAWCA pokrywa wtedy koszty naprawy zgodnie z przedstawioną fakturą.

KLIENT ponosi odpowiedzialność za dokonane przez siebie wybory podczas akceptacji oferty przedstawionej przez SPRZEDAWCĘ, za rozładunek, dobór i przygotowanie miejsca oraz sposób użytkowania TOWARU. Należy pamiętać, że SPRZEDAJĄCY zapewnia instalację wszystkich pożądanych urządzeń w bali z hydromasażem, ale ze względu na różne wymagania krajowe nie świadczy usług końcowego montażu elektrycznego (różne połączenia wtykowe itp.) (Dotyczy pieca elektrycznego bali z hydromasażem i indywidualnie zaprojektowanej sauny z instalacją elektryczną). KLIENT rozumie, że produkt został wyprodukowany w obcym kraju, dlatego usługi końcowego montażu instalacji elektrycznej powinny być świadczone wyłącznie przez autoryzowanych techników w kraju KLIENTA (jeśli wymagania są określone).

Polityka VAT:

Wszystkie ceny podane na naszych stronach internetowych zawierają podatek VAT w wysokości 23%. Tylko strona internetowa w Norwegii nie zawiera podatku VAT.

Często zadawane pytania:

  1. Pytanie: Jestem z kraju spoza UE (przykład: Norwegia lub Szwajcaria), czy powinienem płacić podwójny podatek VAT?

Odpowiedź: Nie, nie zapłacisz podwójnego podatku VAT. Odejmiemy 21% od naszych cen, które są widoczne na naszych stronach internetowych.

  1. Pytanie: Jestem z kraju UE (przykład: Wielka Brytania, Niemcy, Francja itp.), Czy muszę płacić podwójny podatek VAT?

Odpowiedź: Nie, ceny widoczne na naszej stronie internetowej zawierają podatek VAT. Nie będziesz proszony o zapłacenie dodatkowego podatku VAT w swoim kraju. Jest to zgodne z zasadami handlu Unii Europejskiej.

  1. Pytanie: Jestem przedsiębiorcą (posiadam własną firmę) i posiadam ważny numer VAT. Czy mogę otrzymać fakturę z 0% VAT?

Odpowiedź: Tak, wystawimy fakturę z 0% VAT.

Proszę sprawdzić aktualność swojego numeru VAT tutaj: http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/?locale=en

SIŁA WYŻSZA

SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki spowodowane przez okoliczności, na które nie ma on wpływu, między innymi: strajki, terroryzm, wojny, warunki pogodowe, wahania giełdowe, zmiany rządowe i prawne oraz klęski żywiołowe.

Skontaktuj się z nami!
close slider